Mijn documenten verzonden naar het VAPH

Sinds 2 september 2021 is de look van het e-loket licht veranderd en vindt u informatie op andere plaatsen dan vroeger. Inhoudelijk is er niets veranderd. De handleiding wordt binnenkort aangepast.

Via het menu ‘Documenten’ kunt u via ‘Documenten verzonden naar VAPH’ documenten opladen en rechtstreeks toevoegen in uw dossier.

schermafdruk documenten verzenden in mijnvaph.be

  1. Klik op het tabblad ‘Documenten’, bovenaan het scherm.
    • U ziet nu twee tabbladen op uw scherm: ‘Mijn brieven’ (een overzicht van beslissingsbrieven die door het VAPH naar u werden verzonden) en ‘Mijn documenten verzonden naar VAPH’. Het is het tweede tabblad dat u nodig heeft.
    • U ziet bovenaan de titel ‘Document verzenden’.
  2. Klik op ‘Bestand kiezen’.
  3. Selecteer het document dat u wilt opladen (alleen de volgende documenttypes zijn toegelaten: PDF, DOC, DOCX, ODT).
  4. Klik op ‘Verzenden’: Er verschijnt een groene tekst als bevestiging van een geslaagde upload.

schermafdruk documenten verzonden geslaagd in mijnvaph.be

Uw document zal zo snel mogelijk behandeld worden door een dossierbeheerder van het VAPH. U kunt op deze plaats ook het overzicht zien van alle documenten die u verzonden hebt naar het VAPH. Dat overzicht wordt per jaar getoond. Via de knop Filters kunt u het jaar selecteren waarvan u het overzicht wilt zien. Let wel: als u bent ingelogd in de hoedanigheid van een dienst maatschappelijk werk, kunt u dat overzicht niet zien.

schermafdruk documentenfilters in mijnvaph.be