Diensten ondersteuningsplan [DOP]

Uw cliënten registreren: hoe, wanneer, wie?

Hoe?

U registreert uw gegevens via de geïntegreerde registratietool (GIR). De GIR is een tool waarin alle registraties voor subsidiëring en beleidsrapportering binnen de sector van het VAPH kunnen geregistreerd worden.

Wanneer?

U hebt twee weken tijd om het eerste gesprek, het kennismakingsgesprek, de begeleiding of het einde van het traject in te geven. 

Wie?

Elke subsidie-eenheid (SE) heeft een gebruikersnaam en paswoord om in te loggen op subsidie-eenheidniveau. Die login wordt gebruikt voor het doorgeven van de voorschotten en het doorsturen van gegevens via webservices aan het VAPH. U kunt het gebruikersbeheer opstarten via die login.

De medewerker die als eerste aangemaakt wordt in het gebruikersbeheer, is de medewerker die de beheersrechten voor de geïntegreerde registratietool van de subsidie-eenheid toegewezen krijgt. De beheerder kan in de applicatie de beheersrechten doorgeven aan iemand anders.

U hebt twee logins nodig. Eén om te werken met de voorschotten en één om te werken met de GIR. De voorschotten worden doorgegeven op subsidie-eenheidniveau. Het werken met GIR op medewerkerniveau. Op termijn zal er voor de voorschotten ingelogd worden zoals dat bij GIR het geval is. U zal dan afhankelijk van uw rol, rechten hebben op GIR, voorschotten of beide.

E-loket GIR